5.2.08

Списак малешевских братстава

Привремени преглед презимена братстава Малешевског племена

(који сви славе Светог Игњатија Богоносца)

....................................................................................................................................

1. АЛЕКСИЋ
2. БАНОВИЋ
3. БОГДАНОВИЋ
4. БОЖИЋ
5. ВЕЛЕТИЋ
6. ВИТОМИР
7. ВИДОЈЕВИЋ
8. ВУКОВИЋ
9. ГОЈКО
10. ГРУИЋ
11. ДЕДИЈЕР
12. ДРАГУТИНОВИЋ
13. ДРАКУЛ
14. ДУБОВИНА
15. ДУДА
16. ДУРИЋ
17. ЂЕРИЋ
18. ЂОКИЋ
19. ЂУРОВИЋ
20. ИЛИЋ
21. ЈАНКОВИЋ
22. ЈАРАМАЗ
23. КАЛЕМ
24. КАЛАЈЏИЋ
25. КОМЉЕНОВИЋ
26. КОВАЧЕВИЋ
27. КОЧИЋ
28. КРАЈИНОВИЋ
29. КРЊА
30. ЛАЛИЋЕВИЋ
31. МАЈДОВ
32. МАНДИЋ


ДОДАЈТЕ ВАШ КОМЕНТАР

33. МАТИЋ
34. МИЛАКОВИЋ
35. МИЛОВИЋ
36. МИРЈАНИЋ
37. НИКОЛИЋ
38. НОВОСЕЛАЦ
39. ОБРАДОВИЋ
40. ОГРИЗОВИЋ
41. ПАНТИЋ
42. ПАСПАЉ
43. ПЕЛКИЋ
44. ПЕРИШИЋ
45. ПЕТРОВИЋ
46. РАДОВИЋ
47. РАДУЛОВИЋ
48. СИМИЋ
49. СЈЕРАН
50. СКЕНДЕР
51. СПАСОЈЕВИЋ
52. СРНА
53. СТАЈИЋ
54. СТАНИШИЋ
55. СТАНКОВИЋ
56. СТОЈИЋ
57. СУПЕТА
58. ТЕГАРИЋ
59. ТИМОТИЈЕВИЋ
60. ЋОРОВИЋ
61. ЋУСТИЋ
62. ФИЛИПОВИЋ
63. ЧАКАРЕВИЋ
64. ШИПЧИЋ
65. ШУПИЋ






28 коментара:

Анониман је рекао...

da li je greska da nisi stavio Gojkovice u spisak?
Z.K.

Малешевска братства је рекао...

Није грешка већ је у питању привремени списак.

Поздрав и све најбоље

Игор

Анониман је рекао...

Postovani,

nadam se da je ovo pravo mesto na kom bih mogao dobiti odgovor.Moja porodica po majci, koja nosi prezime Vasilic takodje slavi slavu Svetog Ignjatija Bogonosca. Poreklom su iz Bijeljine. Ne znam kada i iz kog kraja su doseljeni u Bijeljinu, ali znam da su u drugoj polovini XIX veka bili nastanjeni u Bijeljini Bili su postovana, gospodska i trgovacka porodica i trgovali su stokom sa Becom. Takodje na Srpskom Bijeljinskom groblju grobovi mojih predaka se nalaze u delu u kom se sahranjuju najstarije srpske Bijeljinske porodice. Nisam siguran, ali mi se cini, da da sam jednom od nekoga u porodici cuo da su Vasilici u Bijeljinu ,(kao trgovci stokom), dosli iz Cacka ili kraja oko Cacka (u vezi ovoga stvarno nisam siguran) . Zelim ovim putem da pitam da li neko moze da mi pomogne i pruzi vise informacija, da li moja porodica Vasilic pripada rodu Malesevaca, s obzirom da slavi slavu Svetog Ignjatija. Inace, posto iz porodice Vasilic nema vise muskih potomaka, moj brat i ja smo preuzeli da pored nase Slave ( po ocevoj liniji) slavimo i slavu Svetog Ignjatija (po majcinoj liniji), a kako bi se produzilo secanje na nase porodicno ime po majcinoj liniji. Unapred Vam se zahvaljujem i sve vas pozdravljam.

Veljko

Анониман је рекао...

Veljko , dodaj Maletiće na spisak,
kada će vam spisak biti potpuniji, dosta je bio ;privremen;
Miki Maletić

Анониман је рекао...

@Veljko
24. август 2008. 23.59
Tačno je da Vasilići slave Svetog Ignjatija Gogonosca.
Moj otac je iz Prnjavora kod Banja Luke, došao je u Beograd pre 40 god.
I svi Vasilići koji su nam rod slave tu slavu.

Анониман је рекао...

Svetog Ignjatiju slave i Kolarski iz Rumenke,koji se javljaju u popisima stanovnistva iz Ugarske iz 1720.godine u mestu Pirosu(danasnja Rumenka)medju 13 srpskih porodica.

Анониман је рекао...

Ja slavim Sv.apostola i jevadjelista Mateja,29.novembra...Prezivam se Vasilic...Prvi put saznajem da se slavi sv,Ignatije kod Vasilica...

Анониман је рекао...

Ojha!
Vučkovac i Rustić sela odmah podno vrha Lisine na Kozari slave Boga na Ignjatija, tako bi trebalo, ja sam od njih rodom, moj pranđed sišao odozgo dole u kotlinu, a gore danas ima malo življa, sve se rasulo večinom ka prijedoru i dole niže, a malo što i u onu Ba(n)jinu Luku.
Ujs bre!
Danas baš bio sam gore, a ljetos planiram obići staru hercegovinu, ta brda postojinska. Nažalost ne znam koliko njih stvarno zna slaviti slavu, a ko zna kako je prije bilo,
Ajd uveselje svima!

vučko је рекао...

vučković,prezime isto slave Sv.Ignjatija Bogonosca,Prijakovci,selo pokraj Banja Luke pozdrav

Milos је рекао...

dobar dan ja sam Milos Mandic slavim slavu Svetog Ignjatija Bogonosca Molim vas nesto vise o Mandicima napisite imamo istoriju!

Milos је рекао...

I usput ja sam Iz Herceg Novog

sonja је рекао...

ima i u kraljevu porodice filipovic koje slave ovu slavu

Анониман је рекао...

moja porodica slavi slavu Svetog Ignjatija Bogonosca dolzim iz Foce jel moze o DRAKULIMA

Анониман је рекао...

Postovanje
Na wikipediji sam nasao da su i Rankovici medju potomcima a inace slavimo Sv.Ignjatija.
da li znate nesto vise o tome??
Hvala
Pozdrav
Srdjan Rankovic

Анониман је рекао...

prezivam se Perišić,slavim svetog Ignjatija,poreklom sam iz Dervente,Milići r.Srpska.starinom,bar tako su nam stari preneli,potičemo iz Crne Gore(stara Hercegovina).Zašto smo se tu naselili to ne znam.Veliki pozdrav svim Maleševcima.

Анониман је рекао...

Veljko

24. август 2008. 23.59

Moje ime je Nikola Vasilic, Slavimo slavu Svetog Ignjatija Bogonosca, a moji su rodom iz Donjeg Zabara kod Brckog, Bosna i Hercegovina. Na mestu porodicne kuce su moji stricevi, najstariji 80 godina, znam da se jednom spomenula kako smo rodom iz Hercogovina, ali ne znam koliko je to tacno

Unknown је рекао...

Veliki pozdrav svim Malesevcima.Devojacko prezime mi je Mirjanic starinom iz Hercegovine.Slava je Arandjelovdan.O svom poreklu neznam nista .U knjizi Hercegovina od Dedijera prezime Mirjanic se ne spominje .Jedino znam da mi je deda rodjen oko 1900 u Hercegovini .Dali neko nesto zna o Mirjanicima iz Hercegovine? Hvala

Unknown је рекао...

Mirosavljevici poreklom iz sela Dren kod Obrenovca velika familija po predanju naseljena iz Bosne takodje oduvek slavi slavu Svetog Ignjatija Bogonosca. Aleksandar Backo ih takodje navodi kao deo bratstva u svojim radovima.

Unknown је рекао...

Mirosavljevici poreklom iz sela Dren kod Obrenovca velika familija po predanju naseljena iz Bosne takodje oduvek slavi slavu Svetog Ignjatija Bogonosca. Aleksandar Backo ih takodje navodi kao deo bratstva u svojim radovima.

Nikolas је рекао...

Poštovanje.
Na spisku nedostaje porodica Skeledžija koja slavi Svetog Ignjatija Bogonosca. Po porodičnom predanju familija je poreklom iz Hercegovine i naselila se na Kordun selo Točak. Da bi se posle prvog sv rata preselila za Slavoniju selo Mlaka kod Vukovara. Potom se Đuro Skeledžija koji doveo familiju u Slavoniju preselio sa svojom porodicom u selo Gunja. Nakon drugog sv rata porodica se dalje raseljavala individualno po Srbiji i Svetu.

Анониман је рекао...

Marinkovic iz Bosanske Kostajnice

Marija је рекао...

Sv Ignjatija slave Čučukovići iz Obrenovca, Bariča i Beograda.

Анониман је рекао...

Поздрав од Мене.Сазнао сам да су Малешевци Влашко Херцеговачко племе,што значи да немају додорних тачака ни са Словенима ни са Србима,али ни са данашнјим Црногорцима.Такође ,сазнао сам да Дедијери тврде да воде порекло од Пантића из Малешеваца .Исто тако сазнао сам да Су два сина академика Владимира Дедијера изгубила живот,односно да је један од нјих извршио самоубиство.Да ли ми неко из Братстава од Малешеваца ,или неко други,може послати нешто више података или нешто подробније о том догађају.Мислим да би требало да данашнјим Србима или Сорабима помогнемо у очуванју целовитости државе и националног идентита,посебно Шумадинцима и Моравцима.Толико од мене .П.С.Пантић Желјко

Miloš је рекао...

Ko zeli provjeri da li pripada Malesevcima i uporedi rezultate sa drugim Malesevcima moze da uradi DNK analizu. Vise o tome na: https://dnk.poreklo.rs/DNK-projekat/

Unknown је рекао...

Моје дјевојачко презине је Симић, бијељинска општина. Слава, св Игњатије Богоносац.Мој покојни отац ми је причао да водимо поријекло из Херцеговине и да је наше презиме било Вуковић..Интересује ме презиме Вуковић у Херцеговини да ми неко приближи мало..

Анониман је рекао...

Porodica Šašo slavi sv Ignjatija Bogonosca, poreklom iz Ljeskovca, Dvor na Uni, Banija.

Unknown је рекао...

Породица Петровић, славимо Светог Игњатија Богоносца, Кордун.

Анониман је рекао...

Шапоњић Горан.Старије презиме моје фамилије је било Гавриловић.Најстарији предак се звао Игњатије.Дошао је у Стари Влах од Требиња,ранија слава је била Св.Игњатије а у Старом Влаху је узео за славу Стевањдан.Гавриловићи су Малешевци.